Menu

Představujeme nový přístup k řízení služeb - VeriSM

Představujeme nový přístup k řízení služeb - VeriSM

VeriSM™ je úplně nový přístup k řízení služeb – service managementu pro digitální věk. Organizacím nabízí příležitost obsluhovat zákazníky v souladu s vysokými nároky dnešní doby a současně snižovat rizika a náklady. Popisuje, jak může organizace definovat své principy řízení služeb a poté využít vhodnou kombinaci manažerských praktik k dodání hodnoty.

VeriSM je zkratka slov:

  • Value driven – řízené hodnotou
  • Evolving – vyvíjející se
  • Responsive – responzivní
  • Integrated – integrované
  • Service Management – řízení služeb

Jeho stavebním kamenem a unikátním prvkem je manažerská mřížka (Management Mesh). Umožňuje flexibilní přístup, který lze přizpůsobit v závislosti na požadavcích na jednotlivý produkt nebo službu. Mřížka obsahuje zdroje, prostředí, nově vznikající technologie a manažerské postupy.

 

 

VeriSM certifikace je vhodná pro kohokoliv, kdo je v kontaktu s řízením služeb, nejen v IT. Certifikace je dostupná ve třech modulech:

  • Essentials je ucelený úvod do principů řízení služeb.
  • Plus prokazuje znalost nových přístupů a technologií relevantních pro řízení služeb.
  • Foundation zahrnuje oba předchozí moduly – Essentials a Plus. Definuje proces výběru a integrace řídících postupů a určuje charakteristiky úspěšných provozních modelů.

 

Držitelům certifikátů ITIL Foundation stačí pro získání certifikace VeriSM Foundation složit zkoušku VeriSM Plus.

Více se můžete dozvědět u popisu kurzu VeriSM

 

Přidat komentář